sábado, 26 de maio de 2012

Perfect Swimwear For Imperfect Me

It's hot in Dublin! It's only 20ºC but it feels like Lisbon in August. It feels like Summer and I love it! I now feel stupid for refusing a trip to the south of France because I didn't want my boyfriend's friends to see me in a bikini. I really wish I could go back in time. A swim in the sea is definitely worth all the embarrassment in the world. Specially in such perfect swimwear.
Está calor em Dublin! Mesmo muito calor! Estão apenas 20ºC, mas a mim parece-me Lisboa em Agosto. Sabe-me a Verão e estou a adorar. Sinto-me tão estúpida e arrependida por ter recusado uma viagem ao sul de França, porque não querer que os amigos do meu namorado me vissem de bikini. Gostava mesmo de poder voltar atrás. Um mergulho no mar havia de compensar toda a vergonha do mundo. Especialmente em fatos-de-banho perfeitos como estes.


Calzedonia swimsuit and bikini modeled by plus-size australian model Robyn Lawley
Amazing, right?
Fato-de-banho e bikini Calzedonia vestidos pela modelo australiana de tamanhos grandes, Robyn Lawley
Giros, não acham?

How about you, have you ever stopped living because of your self-esteem issues? Let me know!
E vocês, já alguma vez deixaram de viver por problemas de auto-estima? Contem-me tudo!

Follow me on FACEBOOK and TWITTER 
Sigam-me no FACEBOOK e no TWITTER 
 
Also, my boyfriend promised to take me out to a nice dinner when the blog reached 100 followers on GFC, so don't just stop by. Follow me! I'll try not to disappoint!;)
Ah, o meu namorado prometeu levar-me a jantar a um sítio assim decentezinho quando o blog chegar aos 100  seguidores no GFC, por isso não passem só para ver. Sigam-me, que eu prometo não desapontar!;)

8 comentários:

Luana Carvalho Isidoro disse...

amei o biquinii
posts novos lá

Nádia disse...

a nossa insegurança pode aprisionar-nos :/

agora não me lembro de nenhuma situação em que isso me acontecesse

quanto a esses modelos mais retro, gosto, acho muito elegantes, mas depois na hora de escolher bikinis vou sempre para os pequenitos :p


GIVEAWAY – ROMWE $50 voucher + backless dress
My Fashion Insider

Flea Fashion disse...

adoro os fatos de banho :)

já estou a seguir :)

http://fleafashion.blogspot.pt/

SymbioticLife disse...

I LOVE the red piece. I want it!! And yes, I have let my self-esteem issues stop me. It's something I'm fiercely combating on a daily basis.

Unknown disse...

Oi, Diana! I made a post about your great country and the Portuguese fine, because I admire your country! The days, I spent in Portugal, was unforgettable for me! Thank you for the lovely comments on my blog! With love, Diana.

I am your new follower!

xx
Diana
double-ganger.blogspot.com

A vida de saltos altos disse...

A nossa insegurança faz-nos perder coisas boas na vida.
Adorei os fatos de banho, super elegantes, acho lindo :)

ri disse...

adoro que ela seja considerada plus size...lol

365 Dresses disse...

Yes, I have let self-esteem issues stop me in the past! Let's all resolve to not let them stop us in the future. We are all whole, complete and perfect. Right now. I do love, love, love that red suit.