quarta-feira, 30 de maio de 2012

Bloglovin

Hi everyone! Just wanted to let you know that I'm now on Bloglovin. I've been meaning to do it, but somehow I just never got to do it. Since I use Google Reader I never really had the need to find another platform to read all my favorite blogs, but Bloglovin is a great way to do it and also to promote your own blog.
 I must thank Arden from TOPCOAT who finally pushed me to do it! Thanks! :) You do know Topcoat, right? No? then, you're missing out! It's an amazing blog and definitely one of my favorites! Go check it out now!
And of course follow me and Topcoat on Bloglovin!

Olá! Só vos queria dizer que o blog está no Bloglovin. Já andava para me meter nisso, mas nunca o tinha feito. Acho que como uso o Google Reader nunca tinha tido necessidade de encontrar uma nova plataforma para ler os meus blogs preferidos, mas o Bloglovin é uma óptima forma de estarmos actualizados e de promovermos o nosso próprio blog.
Tenho de agradecer à Arden do TOPCOAT que me convenceu a fazê-lo. Obrigada mesmo! :) Vocês, conhecem o Topcoat, certo? Não? Então estão a perder um grande blog e definitivamente um dos meus favoritos. Vão lá espreitar!
E claro, toca a seguir o blog no Bloglovin. E o Topcoat também claro!

 Follow me on FACEBOOK and TWITTER 
Sigam-me no FACEBOOK e no TWITTER 
 
Also, my boyfriend promised to take me out to a nice dinner when the blog reached 100 followers on GFC, so don't just stop by. Follow me! I'll try not to disappoint!;)
Ah, o meu namorado prometeu levar-me a jantar a um sítio assim decentezinho quando o blog chegar aos 100  seguidores no GFC, por isso não passem só para ver. Sigam-me, que eu prometo não desapontar!;)
 
Thanks for stopping by! :)
Obrigada pela visita! :)

1 comentário:

Anna and Klaudia disse...

you have a great blog :) so I'm following you now :)

http://anna-and-klaudia.blogspot.com/