quarta-feira, 25 de julho de 2012

A Very Beetle Birthday

Necklace from Zara

 I got the best friends in the world. Friends so amazing that not only do they keep loving me and caring for me from a distance, but even send the coolest birthday presents, this Zara necklace and their ever original and heartfelt postcards. 
I had seen in many bloggers necks and was even considering posting it as part of my "Vacation Countdown", so I was screaming and jumping when I opened the package. I was dying to wear it and last Sunday I built a whole outfit around it. Jeans, a nude top and a blush shirt that really let my beetles shine. Can't wait to wear it again!
So thanks Rita and Catarina for making my world a little more fashionable and for making my life a whole lot better.
Tenho as melhores amigas do mundo. Amigas tão fantásticas que não só continua a gostar de mim à distância, como ainda me enviam os melhores presentes do mundo, este colar da Zara e os seus sempre originais e sentidos postais. 
Já o tinha visto no pescoço de muitas bloggers e até estava a pensar po-lo na minha "Vacation Countdown", por isso é óbvio que quando abri a encomenda dei pulinhos e gritinhos de alegria. Fiquei com imensa vontade de usar logo e no  Domingo construí todo um visual á volta dele. Calças de ganga, top e camsia nude, que deixaram as minhas joaninhas brilhar! Estou ansiosa para o usar outra vez!
Obrigada Rita e Catarina por tornarem o meu mundo um bocadinho mais fashion e a minha vida muito, muito melhor.

Follow me on FACEBOOK , TWITTER and BLOGLOVIN
Sigam-me no FACEBOOK , TWITTER BLOGLOVIN

Thanks for stopping by! :)
Obrigada pela visita! :)

8 comentários:

Daniela Sousa disse...

Giro o colar!;)
Beijinhos

Olga disse...

Great necklace!! Hope you visit my blog!!

Unknown disse...

That necklace is fabulous!


I'd love if you visited my blog at Missingsparkles.com.
Let me know, if you would like to follow each other on Blogger and/or Bloglovin and Facebook. :)

♥,
Minna

Anónimo disse...

É lindo lindo lindo :) Já ando apaixonada por ele há algum tempo**

Elegantesque disse...

oh this necklace is stunning ! lovely

Kisses

Hannah

Elegantesque Blog

Elegantesque disse...

oh this necklace is stunning ! lovely

Kisses

Hannah

Elegantesque Blog

LOVE AESTHETICS disse...

love the little bugs! Happy Birthday, such a thoughtful gift
X

Mrs. D disse...

Que lindo colar :) E' fantastico receber surpresas dos nossos amigos la da terra, eu tb fico sempre derretida :)

xx