domingo, 5 de fevereiro de 2012

Princess Shoes, Ogre Feet...

Zara

When I first saw these shoes at Zara's website I thought they were nice, but I wasn't in love with them. However, something happened to me. The more I look at them, the more I want them...desperately. I am now completely obsessed with the simplicity and apparent comfort of this pure white wedge. I'm wondering if my ogre feet would fit in them... Wouldn't it be great if they did?

Quando vi este sapatos pela primeira vez no site da Zara, achei-os giros, mas não fiquei louca de paixão. Mas, algo aconteceu. Quanto mais olho para eles, mais os quero desesperadamente. Estou completamente obcecada pela simplicidade e aparente comforto destas cunhas. Mas pergunto-me se servirão nos meus "pézinhos" de ogre... Não era mesmo bom se servissem?

[Photos from zara.com]


1 comentário:

Marta Martins disse...

gosto , mas talvez noutra cor !