quinta-feira, 16 de fevereiro de 2012

Follow, Like And Spread The Word

Hi everyone! I am writing to invite you all to follow me on Twitter here and like the blog's Facebook page. Unfortunately, I'm having some technical difficulties that haven't allowed me to have the proper links on the sidebar. Hopefully, it will all be fixed soon.
Hope you follow me and "like" the FB page. 
And if you'd be so kind, tell all your fashionable friends to do the same!
Thank you!
Olá a todos! Gostaria de vos convidar a todos a seguirem-me no Twitter aqui e a gostarem da página do blog no Facebook. Infelizmente, estou a sofrer umas dificuldades técnicas que não me permitem colocar as aplicações de lado no blog, mas espero resolver tudo em breve.
Espero que me sigam e que coloquem um "like" na página do Facebook.
E se fizerem o favor de ser amorosos, digam aos vossos amigos fashion para fazerem o mesmo.
Obrigada!

1 comentário:

Katrine - make it and fake it disse...

Spreading the word :) Hope your it issues are figured out shortly! :)

love K