sábado, 2 de junho de 2012

If I Wore Skirts...

Warehouse
Stella McCartney
Topshop
Erdem
Zara
Jil Sander
H&M

...they'd look a lot like this. 
I am absolutely crazy over tropical and floral prints, specially on skirts, which is a shame since I can't wear them. Maybe one day...
What about you? Do you like printed skirts? Let me know!

Se eu usasse saias, elas seriam assim. 
Sou completamente louca por estampas florais e tropicais, especialmente em saias, o que é chato, já que não posso usar saias. Talvez um dia...
E vocês, gostam de saias estampadas? 

Follow me on FACEBOOK , TWITTER and BLOGLOVIN
Sigam-me no FACEBOOK , TWITTER BLOGLOVIN

Thanks for stopping by! :)
Obrigada pela visita! :)

11 comentários:

Natalia disse...

The last two skirts are gorgeous.
I follow u!

thetrendsoftomorrowtoday.blogspot.com.es

teresweetstyle disse...

great this things frrom zara, i love it!
have a nice day!

xx

RougeDessin disse...

Adoro todo o tipo de saias, mas as com padrão florar... Loved it!

A dress is for life disse...

I love the skirts especially the Jill sander one I wish some one would make that in plus size! Great blog btw following now :) xx

barefoot duchess disse...

Thank you so much for stopping by my blog! I love mirrored prints and I love skirts, so this is one my favorite posts =)

xoxo barefoot duchess

Joana Vilaça disse...

A minha tendência preferida é esta, aliás só penso em padrões com flores, sobretudo se forem tropicias :) Também fiz um post com uma saia tropical! Gostei imenso do blog, estou a seguir *

Tânia Valadas disse...

adoro todas praticamente!

Tânia Valadas disse...
Este comentário foi removido pelo autor.
Unknown disse...

Love the last skirt it's so cute!
Maybe want to follow each other? Let me know on my blog ^^

XX Tali
http://hersecondskintali.blogspot.com/

Marisa disse...

OMG I love the H&M skirt ... so fabulous!!

<3 Marisa

The C. Style disse...

Obrigada pela visita ao meu blog!

Adoro este print nas saias e esta tendência é fantástica!

www.kukamaria.blosgpot.pt

Bjo *CB*