terça-feira, 13 de dezembro de 2011

Hello Kitty Covers Elle Taiwan December 2011



Who did Elle Taiwan decide to put on its December cover? The one and only, the white and bubbly Hello Kitty! And when a style icon graces your cover, you don't just have one cover, you have two!
I'm pretty sure Kitty fans are going crazy right now, trying to figure out a way to getting their hands on this collector's item. Wanna bet we'll see a lot of them on e-bay?
I'm not a crazy Hello Kitty fan, but I think Elle did a great job with the covers. I love the polka dots lettering on the second cover, but I think the pink one is more appealing (I'm having a huge pink moment!)! How about you? Do you like them? Do you think it was a bold but right move on Elle Taiwan's behalf or are fashion magazines taking it too far these days? I think it was a fun idea and I wouldn't mind seeing more of our favorite cartoons on magazine covers!

Quem é que a Elle Taiwan decidiu pôr na sua capa de Dezembro? A única, a branquinha e fofinha, Hello Kitty! E quando se tem um ícone de estilo desta dimensão na capa, não se faz uma, mas sim duas capas!
Tenho a certeza que as fãs da Kitty estou loucas neste momento, a tentar descobrir uma maneira de pôr as mãozinhas numa destas peças de colecção. Querem apostar que o e-bay vai estar cheio de Elles Taiwan?
Eu não sou uma fã incondicional da Hello Kitty, mas acho que a Elle fez um óptimo trabalho com ambas as capas. Adoro as letras às bolinhas da segunda capa, apesar de estar mais inclinada para a rosa ( a pessoa aqui tá a ter um momento muito rosa!). E vocês o que acham das capas? Gostam? Acham que foi uma arriscada, mas certeira aposta por parte da Elle? Ou será que a revistas de moda estão a ir longe demais? Eu cá acho que foi uma ideia divertida e não me importava nada de ver mais dos nossos desenhos animados preferidos nas capas.

1 comentário:

SymbioticLife disse...

Considering the fashion culture there, I think it was appropriate. I'm not sure it would be as appropriate somewhere else. I'm not a massive hello kitty fan but I know someone who is so I can't wait to share this with them!